Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
803 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-19 01:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (83) |
Probleme generale de didactică și metodică (1190) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103) |
SM ISO690:2012 POPOV, Lidia. Unele aspecte didactice în utilizarea tablei interactive la predarea disciplinelor informatice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 4(86), pp. 41-45. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 4(86) / 2014 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 37.02:004 | |||||
Pag. 41-45 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În acest articol se descrie modalitatea de aplicare, în procesul de predare-învăţare-evaluare, a tablei interactive şi a softului educaţional SMART Notebook. Se face o analiză comparativă a diferitelor tipuri de table, se abordează unele aspecte didactice de utilizare a tablei interactive la predarea disciplinelor informatice; se prezintă rezultatele analizei statistice a chestionarelor completate de profesori, datorită cărora sînt scoase în evidenţă atît avantajele, cît şi dezavantajele folosirii tablei interactive. De asemenea, se cercetează problema schimbării manierei de organizare a procesului de învăţămînt din perspectiva trecerii de la metodele tradiţionale de predare-învăţare-evaluare la cele noi, participative. |
|||||
Cuvinte-cheie teaching, learning, assessment, interactive board, higher education, informational technologies |
|||||
|