Unele aspecte didactice în utilizarea tablei interactive la predarea disciplinelor informatice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
803 35
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-19 01:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004 (83)
Probleme generale de didactică și metodică (1190)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103)
SM ISO690:2012
POPOV, Lidia. Unele aspecte didactice în utilizarea tablei interactive la predarea disciplinelor informatice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 4(86), pp. 41-45. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(86) / 2014 / ISSN 1810-6455

Unele aspecte didactice în utilizarea tablei interactive la predarea disciplinelor informatice
CZU: 37.02:004

Pag. 41-45

Popov Lidia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Disponibil în IBN: 9 august 2017


Rezumat

În acest articol se descrie modalitatea de aplicare, în procesul de predare-învăţare-evaluare, a tablei interactive şi a softului educaţional SMART Notebook. Se face o analiză comparativă a diferitelor tipuri de table, se abordează unele aspecte didactice de utilizare a tablei interactive la predarea disciplinelor informatice; se prezintă rezultatele analizei statistice a chestionarelor completate de profesori, datorită cărora sînt scoase în evidenţă atît avantajele, cît şi dezavantajele folosirii tablei interactive. De asemenea, se cercetează problema schimbării manierei de organizare a procesului de învăţămînt din perspectiva trecerii de la metodele tradiţionale de predare-învăţare-evaluare la cele noi, participative.

In this article is described how to apply interactive board and SMART Notebook educational software in the teachinglearning-assessment process. A comparative analysis of different types of boards is drawn; some didactic aspects of the using of interactive board in teaching the computer courses are described; a statistical analysis of questionnaires completed by teachers is done thanks to which both advantages and disadvantages of using the interactive board are highlighted. As well, it is researched the problem of changing the organization methods of learning process and, namely, the transition from a traditional method of teaching-learning-assessment to an interactive one that brings back the notion of interactivity in educational institutions.

Cuvinte-cheie
teaching, learning, assessment, interactive board, higher education, informational technologies