Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
634 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-03-18 14:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.136 (76) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 WATTAD, HussamSamara. Teachers’ Professional Identity: Challenges and Conflicts. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 4(86), pp. 20-23. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(86) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.136 | ||||||
Pag. 20-23 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Identitatea profesională a cadrelor didactice determină semnificativ atitudinea profesorilor faţă de politicile educaţionale şi schimbările din învăţămînt. Patru modele conceptuale contribuie la construirea identităţii profesionale a cadrelor didactice. Recomandările privind natura relaţiei dintre profesori şi factorii de decizie din învăţămînt pot fi oferite în urma unei cercetări-anchetă, care examinează complexitatea actului de învăţare şi poate facilita crearea unei “identităţi profesionale în permanentă schimbare”, o identitate conştientă de necesitatea perfecţionării continue. |
||||||
Cuvinte-cheie Educational changes and reforms, inquiry dialogue, professional identity in teaching, teacher educators |
||||||
|