Organizarea activităţilor de învăţare din perspectiva paradigmei cognitive
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
830 44
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-13 16:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
DULAMĂ, Maria-Eliza. Organizarea activităţilor de învăţare din perspectiva paradigmei cognitive. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 5-6(87-88), pp. 77-81. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(87-88) / 2014 / ISSN 1810-6455

Organizarea activităţilor de învăţare din perspectiva paradigmei cognitive
CZU: 37.02

Pag. 77-81

Dulamă Maria-Eliza
 
Universitatea „Babeş-Bolyai”, Cluj-Napoca
 
 
Disponibil în IBN: 9 august 2017


Rezumat

Acest articol analizează una dintre cele mai relevante paradigme educaţionale – paradigma cognitivă, care pune accentul pe procesele mentale inerente procesului de învăţare. Se descriu amănunţit caracteristicile paradigmei cognitive şi se prezintă modele de realizare eficientă a unei lecţii. Rolul profesorului este esenţial în valorificarea aspectelor cognitive şi metacognitive ale demersului didactic la o lecţie de geografie.

This article examines one of the relevant educational paradigms – cognitive paradigm, which focuses on mental processes inherent in the learning process. Are described in detail the characteristics of cognitive paradigm an dis presented models of efficient implementation of a lesson. The teacher’s role is crucial in realizing the cognitive and metacognitive aspects of teaching at Geography lesson.

Cuvinte-cheie
educational paradigm, learning activities, the role of the teacher, geography,

cognitive paradigm