Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
830 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-13 16:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1324) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 DULAMĂ, Maria-Eliza. Organizarea activităţilor de învăţare din perspectiva paradigmei cognitive. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 5-6(87-88), pp. 77-81. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(87-88) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 77-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol analizează una dintre cele mai relevante paradigme educaţionale – paradigma cognitivă, care pune accentul pe procesele mentale inerente procesului de învăţare. Se descriu amănunţit caracteristicile paradigmei cognitive şi se prezintă modele de realizare eficientă a unei lecţii. Rolul profesorului este esenţial în valorificarea aspectelor cognitive şi metacognitive ale demersului didactic la o lecţie de geografie. |
||||||
Cuvinte-cheie educational paradigm, learning activities, the role of the teacher, geography, cognitive paradigm |
||||||
|