Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
968 129 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 19:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.12.015.3 (2) |
Educație (14269) |
SM ISO690:2012 ŞOVA, Tatiana. Strategii de reducere a stresului ocupaţional al profesorilor şcolari. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 5-6(87-88), pp. 66-69. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(87-88) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.12.015.3 | ||||||
Pag. 66-69 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul include experienţe metodologice privind strategiile diminuării stresului ocupaţional al cadrelor didactice, orientate atît spre reducerea efectelor distructive ale distresului la debutul carierei, cît şi spre valorificarea optimă a eustresului cu puternică forţă motivaţională pentru dezvoltarea profesională. Din punct de vedere praxiologic, coping-ul centrat pe problemă şi coping-ul centrat pe emoţie sînt considerate modalităţi eficiente de confruntare cu o situaţie stresantă, valabile şi pentru cadrele didactice debutante. |
||||||
Cuvinte-cheie stress, occupational stress of teachers, occupational stress management strategies, conduct stress adaptation |
||||||
|