Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1061 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 21:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005 (149) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (197) |
Management (1889) |
SM ISO690:2012 CHICU, Valentina. Director, manager, lider…. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 5-6(87-88), pp. 35-37. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(87-88) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005 | ||||||
Pag. 35-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
De calitatea conducerii unităţii de învăţămînt depinde şi calitatea procesului instructiv-educativ, iar managerul şcolar, care trebuie să ia tot mai multe decizii la nivel local, întîmpină dificultăţi. Pentru a face faţă acestor provocări, este nevoie de o schimbare de paradigmă. Abordarea propusă este bazată pe următoarele elemente: reingineria structurii funcţionale a organizaţiei şcolare, prin remodelarea ierarhiilor, a rolurilor şi responsabilităţilor existente; dezvoltarea organizaţiei care învaţă, ceea ce asigură creşterea ei; leadership-ul împărtăşit, care presupune împuternicire şi, totodată, responsabilitate în luarea deciziilor pentru fiecare membru al echipei. |
||||||
Cuvinte-cheie School management, quality management, learning organization, functional structure of the school, sharing leadership |
||||||
|