Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1109 102 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 10:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4244) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Tudor. Politici educaţionale: concept şi tendinţe. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 1(89), pp. 5-8. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(89) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 5-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat abordează un subiect de maximă importanță pentru sistemul de învățămînt din Republica Moldova – politicile educaționale. Se descriu în detaliu tendințele actuale în elaborarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea politicilor în domeniu (principii, etape, roluri ale factorilor implicați etc.), ce se conturează într-o „nouă filozofie a conducerii”. |
||||||
Cuvinte-cheie Educational policies, educational system, management, relevance, efficiency, institutionalization of change |
||||||
|