Politici educaţionale: concept şi tendinţe
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1109 102
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 10:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4244)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Tudor. Politici educaţionale: concept şi tendinţe. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 1(89), pp. 5-8. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(89) / 2015 / ISSN 1810-6455

Politici educaţionale: concept şi tendinţe
CZU: 37.01

Pag. 5-8

Cojocaru Tudor
 
Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 august 2017


Rezumat

Articolul dat abordează un subiect de maximă importanță pentru sistemul de învățămînt din Republica Moldova – politicile educaționale. Se descriu în detaliu tendințele actuale în elaborarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea politicilor în domeniu (principii, etape, roluri ale factorilor implicați etc.), ce se conturează într-o „nouă filozofie a conducerii”.

This article is focused on a topic of key importance for the educational system in Moldova – educational policies. It describes the current tendencies in the design, implementation, monitoring and evaluation of policies in education (principles, stages, roles of stakeholders etc.), which is reflected as „a new management philosophy”.

Cuvinte-cheie
Educational policies, educational system, management, relevance, efficiency,

institutionalization of change