Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
853 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 12:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:73 (7) |
Educație (14220) |
Arte plastice (429) |
SM ISO690:2012 HUBENCO, Teodora. Educația artistico-plastică din perspectivă curriculară. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 2(90), pp. 10-12. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(90) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:73 | ||||||
Pag. 10-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema implementării curriculumului școlar la Educația plastică pentru învățămîntul preuniversitar. Sînt enumerate obiectivele educației artistice, care vizează formarea capacităţii de a percepe, a însuşi şi a folosi adecvat valorile artistice și a celei de a crea valori artistice pe cale emoţional-logică. Realizarea lor va contribui la cultivarea gustului artistic, la dezvoltarea senzorialității estetice, a emoțiilor, sentimentelor și creativității artistice la elevi. De asemenea, se oferă sugestii metodologice și de evaluare în procesul de implementare a conținuturilor curriculare. Profesorul va acorda prioritate metodelor de învățare activparticipative. Prin folosirea cu iscusință a materialelor și a tehnicilor de artă, elevii vor fi învăţaţi să aplice diferite modalităţi de expresie: pictură, grafică, sculptură, artă decorativă, fotografie etc. |
||||||
Cuvinte-cheie arts education, pre-university education, creativity, abilities, artistic taste, aesthetic sensory, active-participation methods |
||||||
|