Proiectul Îmbunătățirea calităţii învăţămîntului vocaţional-tehnic din Republica Moldova în domeniul TIC. Reflecţii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
742 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 08:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377:004(478) (2)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173)
SM ISO690:2012
GRAMA-TOMIŢĂ, Angela. Proiectul Îmbunătățirea calităţii învăţămîntului vocaţional-tehnic din Republica Moldova în domeniul TIC. Reflecţii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 35-37. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455

Proiectul Îmbunătățirea calităţii învăţămîntului vocaţional-tehnic din Republica Moldova în domeniul TIC. Reflecţii
CZU: 377:004(478)

Pag. 35-37

Grama-Tomiţă Angela
 
Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 august 2017


Rezumat

Centrul Educaţional PRO DIDACTICA a efectuat, în cadrul proiectului Îmbunătăţirea calităţii învăţămîntului vocaţional-tehnic din Republica Moldova în domeniul TIC, un studiu privind calitatea abilităţilor de comunicare ale elevilor din învăţămîntul vocaţional-tehnic, care s-a desfăşurat în lunile martie-aprilie curent în 6 instituții-pilot – 4 colegii (Colegiul Financiar-Bancar din Chişinău, Colegiul de Informatică din Chişinău, Colegiul Politehnic din Bălţi, Colegiul Industrial-Pedagogic din Cahul) și 2 școli profesionale (Școala profesională nr. 6 din Chişinău și Școala profesională nr. 5 din Bălţi). Studiul s-a axat pe aplicarea unui chestionar, pe urmărirea unei activităţi didactice şi pe o discuţie cu elevii – focus-grup. În baza datelor acumulate, menţionăm faptul că se observă o ameliorare a abilităţilor de comunicare orală ale elevilor: ei își exprimă gîndurile coerent, discută fără jenă, își argumentează punctul de vedere.

Educational Center PRO DIDACTICA performed on the project for improving education quality in vocationaltechnical Moldovan ICT, a study on the quality of communication skills of students in vocational technical education, held in the months from March to April. This project attended four colleges: College of Banking and Finance in Chisinau, College of Informatics in Chisinau, Balti Polytechnic College, Cahul Industrial-Pedagogical College; two professional schools: PS no. 6 of Chisinau, PS no. 5 of Balti. This study was based on a questionnaire, the pursuit of teaching and discussing with students - focus group. We note that there is an improvement of oral communication skills, the students expressed their thoughts fluently, discussed without embarrassment, stating their point of view.

Cuvinte-cheie
communication skills, Group, questionnaire, lesson, project, presentation