Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
742 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 08:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377:004(478) (2) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173) |
SM ISO690:2012 GRAMA-TOMIŢĂ, Angela. Proiectul Îmbunătățirea calităţii învăţămîntului vocaţional-tehnic din Republica Moldova în domeniul TIC. Reflecţii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 35-37. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 377:004(478) | ||||||
Pag. 35-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA a efectuat, în cadrul proiectului Îmbunătăţirea calităţii învăţămîntului vocaţional-tehnic din Republica Moldova în domeniul TIC, un studiu privind calitatea abilităţilor de comunicare ale elevilor din învăţămîntul vocaţional-tehnic, care s-a desfăşurat în lunile martie-aprilie curent în 6 instituții-pilot – 4 colegii (Colegiul Financiar-Bancar din Chişinău, Colegiul de Informatică din Chişinău, Colegiul Politehnic din Bălţi, Colegiul Industrial-Pedagogic din Cahul) și 2 școli profesionale (Școala profesională nr. 6 din Chişinău și Școala profesională nr. 5 din Bălţi). Studiul s-a axat pe aplicarea unui chestionar, pe urmărirea unei activităţi didactice şi pe o discuţie cu elevii – focus-grup. În baza datelor acumulate, menţionăm faptul că se observă o ameliorare a abilităţilor de comunicare orală ale elevilor: ei își exprimă gîndurile coerent, discută fără jenă, își argumentează punctul de vedere. |
||||||
Cuvinte-cheie communication skills, Group, questionnaire, lesson, project, presentation |
||||||
|