Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
761 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-23 21:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1313) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion. Eficiență în activitățile de predareînvățare: siguranță în calitatea produselor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 16-21. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 16-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se analizează conceptul de eficiență a procesului educațional prin prisma teoriilor cognitivistă și constructivistă ale învățării. Aceste considerente ne conduc spre o nouă viziune în predare-învățare, axată pe construcția de către elevi a propriilor strategii de cunoaștere. |
||||||
Cuvinte-cheie efficiency, competency, cognitivist, constructivist, learner-centered |
||||||
|