Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
616 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-20 11:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.016.046:004 (4) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 GREMALSCHI, Anatol. Dezvoltarea curriculară în învăţămîntul profesional-tehnic: lecţiile învăţate în domeniul TIC. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 10-15. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.016.046:004 | ||||||
Pag. 10-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sînt identificate problemele şi constrîngerile ce au apărut în procesul elaborării şi implementării curricula bazate pe module pentru învăţămîntul profesionaltehnic secundar şi postsecundar. Fiind formulate în stil de învăţăminte, constatările ce derivă din experienţele de elaborare şi de pilotare pot servi atît pentru iniţierea unor noi cercetări în domeniul taxonomiei competenţelor ce trebuie formate şi dezvoltate în învăţămîntul profesional-tehnic, cît şi pentru conceperea documentelor reglatorii destinate trecerii de la un învăţămînt profesional-tehnic ghidat de ofertele educaţionale, aşa cum este în prezent, la unul ghidat de cererile pieţei muncii. |
||||||
Cuvinte-cheie Curricula, regulatory documents, technical vocational secondary and postsecondary education, taxonomy of competences |
||||||
|