Creativity blocking factors in people with special needs
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
739 8
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-08 22:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.76:376.03 (1)
Psihologie (3383)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
SM ISO690:2012
. Creativity blocking factors in people with special needs. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 179-183. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Creativity blocking factors in people with special needs
CZU: 159.922.76:376.03

Pag. 179-183

 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2017


Rezumat

In this article, the author presents some of the results of an experimental research, which reflects the hierarchy of psychological barriers faced by people with special needs in creativity development. Fear of any deviation from the norm (convention, tradition) or social conformism leads to disappearance of originality, being one of the reasons of creativity development failure.

În articolul dat, autoarea prezintă unele rezultate ale cercetării experimentale, care reflectă ierarhia barierelor psihosociale cu care se confruntă persoanele cu dezabilități în direcţia cultivării creativităţii. Teama faţă de orice deviere de la normă (convenţie, tradiţie) sau conformismul social are ca efect dispariţia originalităţii, fiind una din pricinile eşuării dezvoltării creativităţii.

Cuvinte-cheie
people with special needs, emotional intelligence,

creative performances, psychological and social barriers