Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1019 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 16:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02 (72) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 ŢURCANU, Carolina, TOMA, Natalia. Forme de organizare a activității didactice și de asigurare a continuității între ciclurile învățământului superior. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 169-178. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.147.02 | |||||||
Pag. 169-178 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul este dedicat problemei privind formele de organizare a activității didactice în cadrul învățământului superior. Pe larg sunt analizate diferite clasificări ale cursurilor și seminarelor universitare, fiind formulate cerințele înaintate față de eficiența acestora. Accentul se pune și pe formele netradiționale de organizare a învățării. Totodată, sunt specificate funcțiile formelor de organizare a procesului didactic, autorii evidențiind funcția de asigurare a continuității curriculare și procesuale a ciclurilor învățământului superior. |
|||||||
Cuvinte-cheie forme de organizare a instruirii, curs universitar, seminar universitar, continuitate, cicluri ale învățământului superior, forme tradiționale, forme netradiționale |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ţurcanu, C.</dc:creator> <dc:creator>Toma, N.</dc:creator> <dc:date>2017-06-28</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Articolul este dedicat problemei privind formele de organizare a activității didactice în cadrul învățământului superior. Pe larg sunt analizate diferite clasificări ale cursurilor și seminarelor universitare, fiind formulate cerințele înaintate față de eficiența acestora. Accentul se pune și pe formele netradiționale de organizare a învățării. Totodată, sunt specificate funcțiile formelor de organizare a procesului didactic, autorii evidențiind funcția de asigurare a continuității curriculare și procesuale a ciclurilor învățământului superior. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>The article is dedicated to the issue of the forms of organizing teaching activity in higher education. Various classifications of university courses and seminars are extensively analyzed, and the requirements for their effectiveness are formulated. The emphasis is also on non-traditional forms of learning organization. At the same time, the functions of the forms of organizing the didactic process are specified, the authors emphasizing the function of ensuring the curricular and procedural continuity of higher education cycles. </dc:description> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 10 (1) 169-178</dc:source> <dc:subject>forme de organizare a instruirii</dc:subject> <dc:subject>curs universitar</dc:subject> <dc:subject>seminar universitar</dc:subject> <dc:subject>forme tradiționale</dc:subject> <dc:subject>forme netradiționale</dc:subject> <dc:subject>continuitate</dc:subject> <dc:subject>cicluri ale învățământului superior</dc:subject> <dc:title>Forme de organizare a activității didactice și de asigurare a continuității între ciclurile învățământului superior</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>