Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
997 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 11:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02 (71) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
SM ISO690:2012 ŢURCANU, Carolina, TOMA, Natalia. Forme de organizare a activității didactice și de asigurare a continuității între ciclurile învățământului superior. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 169-178. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.147.02 | |||||||
Pag. 169-178 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul este dedicat problemei privind formele de organizare a activității didactice în cadrul învățământului superior. Pe larg sunt analizate diferite clasificări ale cursurilor și seminarelor universitare, fiind formulate cerințele înaintate față de eficiența acestora. Accentul se pune și pe formele netradiționale de organizare a învățării. Totodată, sunt specificate funcțiile formelor de organizare a procesului didactic, autorii evidențiind funcția de asigurare a continuității curriculare și procesuale a ciclurilor învățământului superior. |
|||||||
Cuvinte-cheie forme de organizare a instruirii, curs universitar, seminar universitar, continuitate, cicluri ale învățământului superior, forme tradiționale, forme netradiționale |
|||||||
|