Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
739 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-03 19:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:51:004 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
Matematică (1657) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 VASCAN, Teodora. Metodologia formării competenței profesional-matematice a studenților informaticieni în baza integrării matematicii și informaticii. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 100-106. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.147:51:004 | |||||||
Pag. 100-106 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Competența profesional-matematică este unul din factorii de formare a unui bun specialist informatician. Aceasta asigură autodezvoltarea și autoprezentarea ulterioară a tânărului specialist la locul de muncă, precum și activitatea productivă în condițiile complicate ale pieții muncii contemporane. Sporirea productivității și eficacității muncii, rezolvarea fără dificultăți a problemelor din domeniul profesional, ce necesită aplicarea metodelor și tehnicilor matematice, sunt unele din punctele forte ale competenței profesional-matematice ale specialiștilor informaticieni. Acest articol descrie etapele modelului pedagogic propus pentru formarea competențelor profesionale inițiale la informatică prin corelarea optimă a cursurilor de matematică și informatică |
|||||||
Cuvinte-cheie competența profesional-matematică, specialist informatician, integrare |
|||||||
|