Metodologia formării competenței profesional-matematice a studenților informaticieni în baza integrării matematicii și informaticii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
739 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-03 19:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:51:004 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576)
Matematică (1657)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
VASCAN, Teodora. Metodologia formării competenței profesional-matematice a studenților informaticieni în baza integrării matematicii și informaticii. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 100-106. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Metodologia formării competenței profesional-matematice a studenților informaticieni în baza integrării matematicii și informaticii
CZU: 378.147:51:004

Pag. 100-106

Vascan Teodora
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2017


Rezumat

Competența profesional-matematică este unul din factorii de formare a unui bun specialist informatician. Aceasta asigură autodezvoltarea și autoprezentarea ulterioară a tânărului specialist la locul de muncă, precum și activitatea productivă în condițiile complicate ale pieții muncii contemporane. Sporirea productivității și eficacității muncii, rezolvarea fără dificultăți a problemelor din domeniul profesional, ce necesită aplicarea metodelor și tehnicilor matematice, sunt unele din punctele forte ale competenței profesional-matematice ale specialiștilor informaticieni. Acest articol descrie etapele modelului pedagogic propus pentru formarea competențelor profesionale inițiale la informatică prin corelarea optimă a cursurilor de matematică și informatică

Professional-mathematical competence is one of the factors of training a good IT specialist. This ensures a subsequent self-development and self-presentation of the young specialist at the workplace, as well as a productive activity under the complicated conditions of the contemporary labor market. Raising labor productivity and efficiency, solving problems without difficulties in the professional field that require the application of mathematical methods and techniques are some of the strengths of the professional-mathematical competence of IT specialists. This article describes the steps of the pedagogical model proposed for the formation of initial professional competences in computer science through the optimal correlation of mathematics and informatics courses

Cuvinte-cheie
competența profesional-matematică, specialist informatician,

integrare