ICT integration in studying science from the perspective of innovative pedagogy
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
782 19
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-23 08:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:004 (32)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103)
SM ISO690:2012
BADARNE, Ghalib. ICT integration in studying science from the perspective of innovative pedagogy. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 85-92. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

ICT integration in studying science from the perspective of innovative pedagogy
CZU: 37.016.046:004

Pag. 85-92

Badarne Ghalib
 
Tiraspol State University
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2017


Rezumat

The following article focuses on the subject of integrating ICT in the process of teachinglearningevaluating science and biology, following the constructivist approach that encourages the development of students’ cognitive and meta-cognitive thinking and abilities. and increases their motivation to study science.

Articolul abordează problema integrării TIC în procesul de predare-învățare-evaluare a științelor din perspectivă constructivistă, care stimulează dezvoltarea gândirii și a abilităților cognitive și metacognitive ale elevilor, contribuind astfel la sporirea motivației lor pentru studierea științelor

Cuvinte-cheie
ICT, innovative pedagogy,

meta-cognition