Apariția și devenirea didacticii universitare: impactul tehnologiei informației și a comunicațiilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1483 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-07 17:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.02+004 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2526)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4095)
SM ISO690:2012
LUPU, Ilie, CABAC, Valeriu. Apariția și devenirea didacticii universitare: impactul tehnologiei informației și a comunicațiilor. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 11-20. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Apariția și devenirea didacticii universitare: impactul tehnologiei informației și a comunicațiilor
CZU: 378.02+004

Pag. 11-20

Lupu Ilie1, Cabac Valeriu2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Proiect:
INTAS Optimisation of Tartaric acid and enonotanines extraction from winery wastes and their utilization for the synthesis of new compounds with biological activity and antioxidant properties
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2017


Rezumat

Deși a apărut aproape cu 900 de ani în urmă, didactica universitară s-a cristalizat abia în ultimele decenii drept un domeniu aparte al cunoașterii. În articol este descrisă evoluția didacticii, sunt analizate schimbările majore, care au loc în învățământul superior, sunt propuse elementele de bază ale didacticii universitare. Se preconizează că didactică universitară se transformă în e-didactică (teoria instruirii în medii digitale).

Although academic didactics appeared almost 900 years ago, it has crystallized as a special domain of knowledge only over the last decades. The article describes the evolution of didactics, analyzes the major changes taking place in higher education, as well as the basic elements of the university didactics. It is expected that academic didactics is transforming into e-didactics (the theory of digital media education).

Cuvinte-cheie
didactică, învăţământ superior, competenţă