Acțiunea/interacțiunea educativă în contextul educației centrate pe elev
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1012 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-24 10:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013 (469)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3892)
SM ISO690:2012
LEFTER, Ludmila. Acțiunea/interacțiunea educativă în contextul educației centrate pe elev. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 1(53), pp. 47-53. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(53) / 2017 / ISSN 1811-5470

Acțiunea/interacțiunea educativă în contextul educației centrate pe elev
CZU: 37.013

Pag. 47-53

Lefter Ludmila
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 20 iulie 2017


Rezumat

În articolul dat se abordează problema acţiuni/interacţiuni educative din perspectiva educaţiei centrate pe elev. Se formulează conceptul, se analizează esenţa şi se stabileşte logica acţiunii educative. Accentul se pune pe analiza relaţiilor între situaţii educative, interacţiunea didactică şi paradigma didactică aplicată de către profesor. Se aduc exemple de interacţiune didactică la diferite etape ale actului de învăţare.

The article presents the educational action/interaction from the perspective of student-centered education. It sets the concept, essence and logic of the educational action. The focus is on the analysis of the relations between educational situations, teaching interaction and didactic paradigm applied by the teacher. The article brings examples of didactic interaction at different stages of learning.

Cuvinte-cheie
acţiune educativă, educaţie centrată pe elev, proces educativ,

interacţiune didactică, subiect al educaţiei, obiect educativ, situaţie educativă, paradigmă didactică