Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1013 82 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 23:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.73:005.216.1 (1) |
Management organizațional (OM) (145) |
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100) |
SM ISO690:2012 MARCU, Nicu, CÂRSTINA, Silviu Valentin, CRIVEANU, Magdalena. Analiza corelației dintre cultura organizațională și indicatorii de performanță. In: Economica, 2017, nr. 2(100), pp. 116-123. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 2(100) / 2017 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 005.73:005.216.1 | |||||||
JEL: M12, M14, M21 | |||||||
Pag. 116-123 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Mediul economic românesc este, adesea, supus unor schimbări dramatice şi rapide, astfel, că mediul privat resimte din plin aceste turbulenţe. În acest context, companiile private trebuie să se adapteze la aceste schimbări, să fie flexibile şi să migreze de la integrarea externă, adică atenţia asupra clienţilor sau asupra furnizorilor, spre integrarea internă, adică să acorde o atenţie sporită resurselor umane din cadrul companiei. Un prim aspect ar fi dezicerea de concepţiile sterile, conform cărora motivarea extrinsecă este cea mai importantă motivare şi canalizarea atenţiei spre motivarea intrinsecă. În acest sens, companiile moderne caută metode de a se define drept organizaţii flexibile, capabile să preia informaţiile din mediul exterior şi să le transforme în prognoze, precum şi să îmbrăţişeze atât schimbările de ordin structural, cât şi pe cele de ordin mental ca fiind oportune. De aceea, studiul de faţă acordă o importanţă sporită fenomenului de cultură organizaţională, precum şi relaţiei ce se stabileşte între acesta şi performanţa organizaţională. |
|||||||
Cuvinte-cheie cultura organizaţională, performanţa financiară, corelaţie, cultură dominantă, cultură agreată |
|||||||
|