Educaţia deschisă: conţinut, structură şi învăţare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
874 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 13:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
021.2 (24)
Biblioteconomie (690)
SM ISO690:2012
TOPALO, Valentina. Educaţia deschisă: conţinut, structură şi învăţare. In: Magazin bibliologic, 2016, nr. 1-4, pp. 110-114. ISSN 1857-1476.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 1-4 / 2016 / ISSN 1857-1476

Educaţia deschisă: conţinut, structură şi învăţare
CZU: 021.2

Pag. 110-114

Topalo Valentina
 
Biblioteca Științifică a Universității de Stat „Alecu Russo”, Bălți
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 17 iulie 2017


Rezumat

Higher education is facing an unusual challenge with the advent of Massive Open Online Courses (MOOCs), available online to learn for free.What does this mean for academic libraries? What is the role of the librarian in Moocs movement? What are the challenges that librarians now face? Which is the position of librarians in the emergence of MOOCs as well as the role that librarians might take within research, OER production and presentation of MOOCs platforms.

Cuvinte-cheie
MOOCs, libraries, Moocs platforms, copyright, licensing, information literacy, challenges