Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
905 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-11 18:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:78 (13) |
Educație (14079) |
Muzică (1804) |
SM ISO690:2012 HÎNCU, Ionela. Impactul lecţiei SMART de educaţie muzicală asupra dezvoltării proceselor psihice la preadolescenţi. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 4(52), pp. 49-55. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 4(52) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
CZU: 37.036:78 | |||||
Pag. 49-55 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Educaţia muzicală conţine numeroase elemente cognitive, logistice, afective, estetice, voliţionale, motivaţionale care participă efectiv la realizarea scopului general al instruirii și educării. Educaţia muzicală pune accent sporit pe activitatea gвndirii și simţirii elevilor, determinвndu-i să-și оnsușească limbajul muzical pe cale conștientă, pentru a fiоndrăgit și оnţeles ca modalitate de exprimare a vieţii lor afective. Tehnologia digitală a modificat peisajul muzicii în moduri ireversibile. Numeroasele programe digitale îi ajută pe elevi să-și exploreze latura creativă, să își dezvolte cunoștinţele muzicale nu doar în cadrul școlii, ci și în afara acesteia, cu scopul de le contura o motivaţie necesară în deschiderea spre noi orizonturi ale cunoașterii. |
|||||
Cuvinte-cheie tehnologii digitale, educaţia muzicală, procese psihice, preadolescent, lecţia SMART |
|||||
|