Impactul lecţiei SMART de educaţie muzicală asupra dezvoltării proceselor psihice la preadolescenţi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
905 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-11 18:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036:78 (13)
Educație (14079)
Muzică (1804)
SM ISO690:2012
HÎNCU, Ionela. Impactul lecţiei SMART de educaţie muzicală asupra dezvoltării proceselor psihice la preadolescenţi. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 4(52), pp. 49-55. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(52) / 2016 / ISSN 1811-5470

Impactul lecţiei SMART de educaţie muzicală asupra dezvoltării proceselor psihice la preadolescenţi
CZU: 37.036:78

Pag. 49-55

Hîncu Ionela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 23 mai 2017


Rezumat

Educaţia muzicală conţine numeroase elemente cognitive, logistice, afective, estetice, voliţionale, motivaţionale care participă efectiv la realizarea scopului general al instruirii și educării. Educaţia muzicală pune accent sporit pe activitatea gвndirii și simţirii elevilor, determinвndu-i să-și оnsușească limbajul muzical pe cale conștientă, pentru a fiоndrăgit și оnţeles ca modalitate de exprimare a vieţii lor afective. Tehnologia digitală a modificat peisajul muzicii în moduri ireversibile. Numeroasele programe digitale îi ajută pe elevi să-și exploreze latura creativă, să își dezvolte cunoștinţele muzicale nu doar în cadrul școlii, ci și în afara acesteia, cu scopul de le contura o motivaţie necesară în deschiderea spre noi orizonturi ale cunoașterii.

Music education contains many cognitive, logistical, emotional, aesthetic, volitional, motivational elements which participating effectively in achieving to the goal of training and education. Music education puts emphasis on thinking and feeling of students activity determined them to appropriate the musical language on conscious way, to be loved and understood as a way of expressing their emotional life. Digital technology has changed the musical landscape in irreversible ways. Many digital programs help students to explore their creative side, to develop their musical knowledge not only in school but also outside it, with aim to outline their necessary motivation to open new horizons of knowledge.

Cuvinte-cheie
tehnologii digitale, educaţia muzicală, procese psihice,

preadolescent,

lecţia SMART