Realizarea legăturilor interdisciplinare prin lecţii integrate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1021 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-11 20:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.31:[004+51] (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4183)
Matematică (1644)
SM ISO690:2012
VASCAN, Teodora. Realizarea legăturilor interdisciplinare prin lecţii integrate. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 70-78. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Realizarea legăturilor interdisciplinare prin lecţii integrate
CZU: 378.147.31:[004+51]

Pag. 70-78

Vascan Teodora
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 22 mai 2017


Rezumat

În articol este abordată problema integrării disciplinelor de învăţământ, accentul fiind pus pe legătura dintre informa-tică şi matematică. Sunt identificate şi analizate avantajele şi rolul profesorului şi al studenţilor în organizarea lecţiilor integrate. Autorul propune o metodologie de realizare a legăturilor interdisciplinare dintre cursurile Grafica asistată de calculator şi Geometrie.

The article discussed the problem of integrating the disciplines of education, focusing on the connection between computer science and mathematics. They are identified and analyzed the benefits and role of the teacher and students in organizing integrated lessons. The author proposes a methodology for realization interdisciplinary connections between courses Computer Graphics and Geometry.

Cuvinte-cheie
integrare, legături interdisciplinare, învăţământ integrat, lecţii integrate