Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1021 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-11 20:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.31:[004+51] (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4183) |
Matematică (1644) |
SM ISO690:2012 VASCAN, Teodora. Realizarea legăturilor interdisciplinare prin lecţii integrate. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 70-78. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.31:[004+51] | ||||||
Pag. 70-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema integrării disciplinelor de învăţământ, accentul fiind pus pe legătura dintre informa-tică şi matematică. Sunt identificate şi analizate avantajele şi rolul profesorului şi al studenţilor în organizarea lecţiilor integrate. Autorul propune o metodologie de realizare a legăturilor interdisciplinare dintre cursurile Grafica asistată de calculator şi Geometrie. |
||||||
Cuvinte-cheie integrare, legături interdisciplinare, învăţământ integrat, lecţii integrate |
||||||
|