Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
849 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 20:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:371.134 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
SM ISO690:2012 RUSU, Elena. Impactul, interferenţele şi valoarea inteligenţei emoţionale în asigurarea succesului profesional al cadrelor didactice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 40-44. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:371.134 | ||||||
Pag. 40-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Inteligenţa emoţională este considerată un predictor de încredere al succesului profesional, oferind mai multe opor-tunităţi în adaptarea socială, perceperea corectă a emoţiilor, luarea deciziilor, stabilirea şi menţinerea relaţiilor interper-sonale pozitive, integrarea profesională eficientă. Cadrele didactice cu nivel înalt al inteligenţei emoţionale pot să identi-fice şi să gestioneze corect atât propriile emoţii, cât şi ale celorlalţi. Ele cooperează eficient în cadrul grupurilor de muncă, au o puternică motivaţie intrinsecă, sunt flexibile în comportament, pot evita şi rezolva conflictele ce apar, sunt mai abile şi optimiste. Noutatea şi originalitatea ştiinţifică a investigaţiei rezidă în abordarea fenomenului privind inteligenţa emo-ţională în asigurarea succesului profesional al cadrelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă, Inteligenţa emoţională, inteligenţa generală, succes profesional, cadre didactice, interferenţele inteligenţei emoţionale |
||||||
|