Formarea concepției despre lume la elevii de vârstă școlară mică în contextul educației intelectuale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
917 56
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 23:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.032:140.8 (1)
Educație (14275)
Sisteme filosofice. Concepții, orientări, curente, școli filosofice (98)
SM ISO690:2012
PANICO, Vasile, FLUIERAR, Valentina. Formarea concepției despre lume la elevii de vârstă școlară mică în contextul educației intelectuale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 26-31. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Formarea concepției despre lume la elevii de vârstă școlară mică în contextul educației intelectuale
CZU: 37.032:140.8

Pag. 26-31

Panico Vasile, Fluierar Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 22 mai 2017


Rezumat

Lucrarea este consacrată procesului de formare a concepției despre lume la elevii de vârstă școlară mică în contextul educației intelectuale. Totodată, este elucidat mecanismul de realizare a interrelațiilor dintre aceste două componente ale educației. Sunt caracterizate componentele structurale ale concepției despre lume: cunoștințele, abilitățile și capacitățile creative de ordin conceptual, opiniile, convingerile și idealurile conceptuale.

The work is dedicated to the concept process of training about the world of school students in the context of intellectual education it’s elucidates the mechanism of intersection of these two components of education. The paper reflects and describes the structural components of the conception of the world. These are: the knowledge, the skills and the capabilities of creative conception, opinions, beliefs and idealist conceptions.

Cuvinte-cheie
concepţie despre lume, educaţie intelectuală, proces de formare, cunoştinţe,

structura concepției despre lume, abilități integratoare, conceptuale