„Farmecul instituției pe care o conduc este că nu intră in eșichierul politic al statului”
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
315 3
Ultima descărcare din IBN:
2019-11-22 22:05
SM ISO690:2012
SÂRCU-SCOBIOALĂ, Diana. „Farmecul instituției pe care o conduc este că nu intră in eșichierul politic al statului”. In: Revista Institutului Naţional al Justiţiei. 2017, nr. 1(40), pp. 2-5. ISSN 1857-2405.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Revista Institutului Naţional al Justiţiei
Numărul 1(40) / 2017 / ISSN 1857-2405

„Farmecul instituției pe care o conduc este că nu intră in eșichierul politic al statului”

Pag. 2-5

Sârcu-Scobioală Diana
 
Institutul Naţional al Justiţiei
 
Disponibil în IBN: 23 aprilie 2017


DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Callo, T.M.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Cultura responsabilizării cadrelor didactice – o exigenţă actuală</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2008</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier>
<dates>
<date dateType='Issued'>2008-11-01</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Nowadays there is accepted the idea that the establishment of didactic staff responsibilisation culture is up to date and very promising. The explanation is fairly simple: if everybody is answerable for field of activity then education quality will not be such an arguable field. The credibility in the magical power of the didactic staff responsibilisation is not defended yet. Which are the causes? Is responsibilisation of the didactic staff only a notion in vogue?</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>