Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
926 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 18:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
614.2:657.6(478) (1) |
Organizarea publică şi profesională a sănătăţii (873) |
Contabilitate (940) |
SM ISO690:2012 FRUMUSACHI, Ludmila. Controlul intern în instituțiile de prestări servicii medicale publice. In: Economica, 2017, nr. 1(99), pp. 123-134. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 614.2:657.6(478) | ||||||
JEL: M 41 | ||||||
Pag. 123-134 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Un rol deosebit, în organizarea eficientă a gestiunii unei entități, revine controlului intern. În instituțiile de prestări servicii medicale publice, tehnica acestui control rezidă în specificul activității instituțiilor în cauză și este determinată de Standardele Naționale de Control Intern în Sectorul Public. Sistemul de control intern în instituțiile de prestări servicii medicale publice are capacitatea de a analiza efortul întregii instituții pentru realizarea obiectivelor propuse, de a semnaliza permanent disfuncționalitățile și abaterile de la calitatea serviciilor medicale și de a lua, în timp util, suficiente măsuri corective în vederea înlăturării problemelor sesizate. În acest sens, managerii sunt obligați să analizeze și să redimensioneze sistemul de control intern ori de câte ori survin modificări substanțiale în structura organizatorică. |
||||||
Cuvinte-cheie control intern, audit intern, management financiar, Consiliul Calității, servicii medicale, sector public, Standarde de control intern |
||||||
|