Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
769 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-20 23:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.48(478):005.21 (1) |
Turism (532) |
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (99) |
SM ISO690:2012 CROTENCO, Irina. Starea industriei turismului în Republica Moldova în condițiile activării mecanismelor moderne ale managementului strategic. In: Economica, 2017, nr. 1(99), pp. 72-81. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||
Numărul 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136 | |||||
|
|||||
CZU: 338.48(478):005.21 | |||||
JEL: L83, N70, O52 | |||||
Pag. 72-81 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În prezentul articol, este cercetată starea actuală a industriei turismului în Republica Moldova. Sunt analizate datele raportării statistice privind turismul intern și extern în Republica Moldova pe anii și pe țările – furnizori și consumatori de turiști. Pe baza metodelor matematice, sunt calculate cantitativ tendințele în dinamică ale turismului intern și extern și este făcută prognoza modificărilor acestora pe termen scurt, este analizată starea competitivității turismului în R. Moldova în clasamentul competitivității de turism și călătorii al Forumului Economic Mondial, sunt descrise mecanismele managementului strategic al industriei turismului din Republica Moldova și formulate concluziile cu privire la dezvoltarea lor. |
|||||
Cuvinte-cheie industria turismului în R. Moldova, managementul strategic, competitivitatea turismului, tendințe în dezvoltarea turismului în R. Moldova |
|||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Crotenco, I.</creatorName> <affiliation>Academia de Studii Economice din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro,en'>Starea industriei turismului în Republica Moldova în condițiile activării mecanismelor moderne ale managementului strategic</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-9136</relatedIdentifier> <subjects> <subject>industria turismului în R. Moldova</subject> <subject>managementul strategic</subject> <subject>competitivitatea turismului</subject> <subject>tendințe în dezvoltarea turismului în R. Moldova</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>338.48(478):005.21</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017-03-31</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În prezentul articol, este cercetată starea actuală a industriei turismului în Republica Moldova. Sunt analizate datele raportării statistice privind turismul intern și extern în Republica Moldova pe anii și pe țările – furnizori și consumatori de turiști. Pe baza metodelor matematice, sunt calculate cantitativ tendințele în dinamică ale turismului intern și extern și este făcută prognoza modificărilor acestora pe termen scurt, este analizată starea competitivității turismului în R. Moldova în clasamentul competitivității de turism și călătorii al Forumului Economic Mondial, sunt descrise mecanismele managementului strategic al industriei turismului din Republica Moldova și formulate concluziile cu privire la dezvoltarea lor. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>In the article is investigated the current state of the tourism industry in Moldova. Is analyzed statistical reporting data on inbound and outbound tourism in Moldova by years and by countries – suppliers and consumers of tourists. Based on mathematical methods are quantitatively calculated trends in the dynamics of inbound and outbound tourism and is proposed a forecast of their changes in the short term. Is analyzed the state of the tourism competitiveness in Moldova in the travel and tourism competitiveness ranking by the World Economic Forum. Are described the strategic management mechanisms of the tourism industry of Moldova and formulated conclusions on their development.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>