Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1474 164 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-09 01:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:796.412 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1699) |
SM ISO690:2012 VARNACOVA, Eleonora. Metode și tehnici de predare a dansului sportiv copiilor de vârstă preșcolară. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2016, nr. 2(29), pp. 246-249. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(29) / 2016 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:796.412 | ||||||
Pag. 246-249 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt expuse unele concluzii despre influenţa dansului sportiv asupra dezvoltării multilaterale a personalităţii preșcolarului. Sunt prezentate metode și tehnici utilizate în activitatea didactică de predare-învăţare a dansului sportiv în grupele de preșcolari. Totodată, sunt trasate căile de organizare sistematică a lecţiilor, este scoasă în evidenţă libertatea de alegere de către profesor a orelor teoretice și practice, luând în calcul capacităţile individuale ale copiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie dans sportiv, metode, tehnici, vârsta preșcolară |
||||||
|