Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
879 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-12-20 11:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1.02(478) (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
SM ISO690:2012 CAZAC-SCOBIOALA, Viorica, ADASCALIȚA (CRIGAN), Lucia. Practici didactice și metodico-interactive de constituire a unităţilor de studiu pentru programele de formare în învăţământul superior. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2016, nr. 2(29), pp. 237-246. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | |||||
Numărul 2(29) / 2016 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | |||||
|
|||||
CZU: 378.1.02(478) | |||||
Pag. 237-246 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articolul de faţă este abordată practica de contemplare sistemico-modulară a cursurilor online, specifice învăţământului electronic (eLearning) pentru programele din învăţământul superior și de implicare a unităţilor de învăţare ca model didactic operațional în procesul de predare-învăţare-evaluare. Sunt prezentate componentele sistemico-modulare eLearning specifice disciplinelor de profil și exemple din practica didactică. Un loc aparte îl prezintă aplicarea metodelor interactive prin intermediul tehnicilor și instrumentelor eLearning, utilizând platforma Moodle. În acest context, sunt propuse un ansamblu de metode interactive abile a fiaplicate la discipline cu caracter tehnic și/sau artistic în învăţământul online, funcţie de competenţele caracteristice. |
|||||
Cuvinte-cheie unităţi de studiu, metode interactive, practici didactice, învăţământ superior, eLearning |
|||||
|