Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
795 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 12:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.954.4+37.036 (4) |
Psihologie (3383) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Reflectarea cunoașterii artistice prin creativitatea și creația artistică. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2016, nr. 2(29), pp. 217-220. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(29) / 2016 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.954.4+37.036 | ||||||
Pag. 217-220 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Specificul artei și cunoașterii artistice ne-a orientat la valorificarea/elaborarea unei astfel de metodologii care să răspundă principiului creării valorii artistice la elevii și studenţii din instituţiile de învăţământ artistic prin aplicarea formulei cunoașterea-creativitatea-creaţia artistică. Problema propusă spre cercetare este actuală și necesară pentru învăţământul artistic, în special pentru metodologia instruirii artistice în domeniul artelor plastice. În această cercetare investigaţiile teoretice și practice sunt preconizate prin modelizarea teoretică generală a metodologiei de educaţie artistico-plastică în instituţiile de artă și prin elaborarea de modele metodologice particulare, aferente unor specialităţi artistico-plastice. |
||||||
Cuvinte-cheie cunoaştere artistică, creativitate, creaţie artistică |
||||||
|