Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
672 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-09 20:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.772 (98) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290) |
SM ISO690:2012 FILAT, Cristina. Marca notorie – performanţă pentru intreprindere. In: Intellectus, 2016, nr. 4, pp. 40-45. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 4 / 2016 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 347.772 | ||||||
Pag. 40-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul scoate in evidenţă rolul mărcilor in peisajul economic actual și importanţa notorietăţii acestora in obţinerea performanţei de producţie. Recunoașterea notorietăţii unei mărci este determinată de măsura in care aceasta este recunoscută de potenţialii consumatori și este corect asociată cu un anumit produs. Notorietatea mărcii contribuie la sporirea volumului vanzărilor unei companii și influenţează in mod favorabil poziţia mărcii pe piaţă. Pentru ca o marcă să fie considerată notorie, trebuie să imbine in sine și identităţi lingvistice şi vizuale, care influenţează latura emotivă şi sentimentală a consumatorilor, această relaţie emoţională dintre cumpărător şi produsul respectiv fiind bazată pe setul de valori pe care marca renumită le proclamă. |
||||||
|