Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
798 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-05 11:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
027.7:378 (7) |
Biblioteconomie (690) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
SM ISO690:2012 LANDOY, Ane, GHINCULOV, Silvia, REPANOVICI, Angela, CHERADI, Natalia. Provocările culturii informației în bibliotecile universitare din Republica Moldova . In: Magazin bibliologic, 2017, nr. 1-2, pp. 77-81. ISSN 1857-1476. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Magazin bibliologic | ||||||
Numărul 1-2 / 2017 / ISSN 1857-1476 | ||||||
|
||||||
CZU: 027.7:378 | ||||||
Pag. 77-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Începând cu anul 2012, Biblioteca Universității din Bergen, Norvegia și Biblioteca Științifică a Academiei de Studii Economice din Moldova (ASEM) au colaborat în mai multe proiecte de dezvoltare a bibliotecilor finanțate de guvernul norvegian prin intermediul Programului Eurasia. Această lucrare relevă rezultatele studiului „Perfecţionarea în cultura informaţiei pentru utilizatorii Bibliotecii Ştiinţifice a Academiei de Studii Economice din Moldova”. Scopul studiului a fost de a identifica rolul bibliotecii în dezvoltarea abilităţilor în cultura informaţiei ale studenţilor, cadrelor didactice, cercetătorilor şi de a studia necesităţile de educare ale consumatorilor în noul context informaţional. Au fost obţinute informaţii veridice asupra nivelului de competenţe în cultura informaţiei ale utilizatorilor Bibliotecii Ştiinţifice ASEM, identificate problemele şi formulate propunerile pentru perfecţionarea programelor de educare a utilizatorilor. La sondaj au participat 1004 respondenţi de la 6 facultăţi. În calitate de instrument al cercetării a fost utilizată metoda anchetei în baza chestionarului on-line. |
||||||
Cuvinte-cheie cultura informaţiei, necesităţi informaţionale, biblioteca universitară, utilizatorii de informații, servicii inforaționale, instrumente de cercetare a informației |
||||||
|