Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1094 67 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 18:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
616.31:005.62 (1) |
Stomatologie. Cavitatea bucală. Gură. Boli ale gurii şi dinţilor (485) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 TINTIUC, Elena, GOBJILA, Valeriu, GUREV, Zinaida, MORCHELI, Aurelia. Evaluarea performanţei — instrument de îmbunătăţire a calităţii serviciilor stomatologice. In: Medicina stomatologică , 2016, nr. 4(41), pp. 51-55. ISSN 1857-1328. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Medicina stomatologică | ||||||
Numărul 4(41) / 2016 / ISSN 1857-1328 | ||||||
|
||||||
CZU: 616.31:005.62 | ||||||
Pag. 51-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Stomatologia este o ramură a medicinei care urmărește realizarea scopurilor, orientate spre acordarea asistenţei stomatologice calitative populaţiei, creșterii nivelului de cunoștinţe în activitatea profesională, iar medicul specialist acceptă rolul de antreprenor în delegarea responsabilităţilor pentru a obţine profit. Este important de menţionat faptul că la etapa actuală caracterizată de tranziţia de la un sistem autoritar de comandă la managementul participativ, asistenţa stomatologică este, în dependenţă de schimbările majore în starea de sănătate orală, creșterea drepturilor pacienţilorși a nivelului de cunoștinţe medicale și stomatologice a populaţiei și nu în ultimul rвnd de creșterea numărului de cabinete stomatologice cu activităţi care să asigure satisfacţia pacienţilor. Astfel, evaluarea performanţelor și educaţia persoanelor angajate reprezintă una dintre cele mai importante sarcini ale managementului resurselor umane. Managementul performanţelor devine una dintre cele mai esenţiale responsabilităţi manageriale care dă posibilitate de a crea venituri atвt pentru instituţie,cвt și pentru angajaţi. Totodată cunoaștem că nu există un sistem de management al performanţei comun pentru toate organizaţiile. Pentru Republica Moldova actualmente este necesar de a stabili un sistem de evaluare al performanţei ca instrument utilizat la baza dezvoltării personalului angajat în instituţiile medicale, inclusiv stomatologice. |
||||||
Cuvinte-cheie management, performanţă, angajati, stomatologie, sistem |
||||||
|