Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1297 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 14:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.134 (38) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 NAGNIBEDA-TVERDOHLEB, Tatiana. Nevoile de profesionalizare ale cadrelor didactice, corelate cu procesul de formare continua. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 3(34), pp. 3-8. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(34) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 371.134 | ||||||
Pag. 3-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul respectiv abordează problema formării continue a cadrelor didactice, care are drept funcție satisfacerea unor nevoi de profesionalizare a cadrelor didactice. Acestea sunt privite ca niște premise menite să ofere obiectivitate formării continue, ca niște entități ce reflectă existența unei probleme ce necesită intervenție. Caracteristic pentru nevoile de formare continuă este determinismul lor multiplu, alcătuit din cauze, factori, condiții, influențe. De asemenea, este analizat conceptul de „utilitate” în raport cu procesul de formare continuă. |
||||||
Cuvinte-cheie formare continuă, profesionalizare, nevoi, proces, utilitate, premise, discrepanță |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Nagnibeda-Tverdohleb, T.I.</dc:creator> <dc:date>2016-12-16</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Articolul respectiv abordează problema formării continue a cadrelor didactice, care are drept funcție satisfacerea unor nevoi de profesionalizare a cadrelor didactice. Acestea sunt privite ca niște premise menite să ofere obiectivitate formării continue, ca niște entități ce reflectă existența unei probleme ce necesită intervenție. Caracteristic pentru nevoile de formare continuă este determinismul lor multiplu, alcătuit din cauze, factori, condiții, influențe. De asemenea, este analizat conceptul de „utilitate” în raport cu procesul de formare continuă. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>This article addresses the question of continuous training of teachers that has the function to meet the needs of professionalization of teachers. They are viewed as premises designed to provide continuing education and training, as some entities reflecting a problem that requires intervention. Characteristic for the continuous training needs is multiple determinism, composed of causes, factors, conditions, influences. It is also analyzed the concept of utility in relation to continuous training </dc:description> <dc:source>Revistă de știinţe socioumane 34 (3) 3-8</dc:source> <dc:subject>formare continuă</dc:subject> <dc:subject>profesionalizare</dc:subject> <dc:subject>nevoi</dc:subject> <dc:subject>premise</dc:subject> <dc:subject>proces</dc:subject> <dc:subject>discrepanță</dc:subject> <dc:subject>utilitate</dc:subject> <dc:title>Nevoile de profesionalizare ale cadrelor didactice, corelate cu procesul de formare continua</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>