Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2177 397 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 15:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942+316.62:373 (1) |
Psihologie (3362) |
Psihologie socială (960) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
SM ISO690:2012 ABU-RIA, Ali. Violenţa in scoala: realitaţi si strategii de combatere. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 103-108. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942+316.62:373 | ||||||
Pag. 103-108 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualmente, violenţa în şcoală reprezintă o problemă de gravitate majoră. Violenţa generează violenţă, creând un lanţ vicios intergeneraţional, fiind confirmat impactul violenţei asupra elevilor agresaţi şi abuzatorilor. Existenţa diferenţelor de gen în abordarea violenţei, formele de agresivitate impun intervenţii sensibile la dimensiunea de gen. Considerăm necesară abordarea problemei privind violenţa în şcoală din perspectiva protecţiei drepturilor fetelor şi ale băieţilor. Totodată, eliminarea violenţei din şcoli reprezintă nu doar un angajament al statului, dar şi o strategie de reducere şi prevenire a violenţei în societate. |
||||||
Cuvinte-cheie violenţă în şcoală, hărțuire, diferenţe de gen, drepturile copiilor, bullying, comportament non-violent |
||||||
|