Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
621 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-06 19:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:378.124+378-057.87 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
SM ISO690:2012 CABAC, Ghenadie. Modelul proiectarii traseelor individuale de invaţare ale studenţilor in medii digitale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 82-86. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
CZU: 378.14:378.124+378-057.87 | |||||
Pag. 82-86 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Abordarea individuală a instruirii, deşi permite a adapta procesul de formare la particularităţile individuale ale studenţilor, rămâne o abordare centrată pe profesor, iar calea după care studenţii parcurg o disciplină universitară (traseul de învăţare) este una şi aceeaşi. Pentru a implica plenar studenţii în activitatea de învăţare, didactica modernă propune individualizarea instruirii prin construirea de către student a propriului program de formare. În lucrare este descris modelul proiectării traseelor individuale de învăţare ca activitate comună a cadrului didactic şi a studentului. |
|||||
Cuvinte-cheie abordare individuală, individualizarea instruirii, traseu individual de învăţare, design instrucţional, model de proiectare |
|||||
|