Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
886 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 17:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026:37.04 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
SM ISO690:2012 LEFTER, Ludmila. Taxonomia si tipologia principiilor educaţiei centrate pe elev. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 51-58. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.026:37.04 | ||||||
Pag. 51-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol unei analize detaliate sunt supuse diferite clasificări şi tipologii ale principiilor educaţiei centrate pe elev. Principiile analizate au la bază diferite abordări: filosofice, antropologice, psihologice, pedagogice. Accentul se pune pe modalităţile de aplicare a acestor principii în diferite contexte şi condiţii. |
||||||
Cuvinte-cheie taxonomia principiilor, tipologia principiilor, metaprincipiu, educaţie centrată pe elev, individualizare, diferenţiere, reflexivitate |
||||||
|