Taxonomia si tipologia principiilor educaţiei centrate pe elev
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
886 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 17:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.026:37.04 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250)
SM ISO690:2012
LEFTER, Ludmila. Taxonomia si tipologia principiilor educaţiei centrate pe elev. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 51-58. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Taxonomia si tipologia principiilor educaţiei centrate pe elev
CZU: 37.026:37.04

Pag. 51-58

Lefter Ludmila
 
UNICEF
 
 
Disponibil în IBN: 24 martie 2017


Rezumat

În articol unei analize detaliate sunt supuse diferite clasificări şi tipologii ale principiilor educaţiei centrate pe elev. Principiile analizate au la bază diferite abordări: filosofice, antropologice, psihologice, pedagogice. Accentul se pune pe modalităţile de aplicare a acestor principii în diferite contexte şi condiţii.

The article gave broad analyzing various classifications and typologies of learner-centered education principles. Analyzed principles are based on different approaches: filozifice, anthropological, psychological, pedagogical. The focus is on how to apply these principles in different contexts and conditions.

Cuvinte-cheie
taxonomia principiilor, tipologia principiilor, metaprincipiu,

educaţie centrată pe elev, individualizare, diferenţiere, reflexivitate