Mediul academic ca factor de asigurare a continuitaţii si interconexiunii dintre ciclurile invaţamantului superior
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
764 10
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-08 23:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378:001.8 (5)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1145)
SM ISO690:2012
ŞEVCIUC, Maia, ŢURCANU, Carolina. Mediul academic ca factor de asigurare a continuitaţii si interconexiunii dintre ciclurile invaţamantului superior. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 28-33. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Mediul academic ca factor de asigurare a continuitaţii si interconexiunii dintre ciclurile invaţamantului superior
CZU: 378:001.8

Pag. 28-33

Şevciuc Maia, Ţurcanu Carolina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 martie 2017


Rezumat

În articol este abordată problema privind mediul academic ca factor de asigurare a continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior. În acest sens sunt analizate diferite concepte cu referire la mediul academic, sunt deduse principiile de concepere a unui mediu academic eficient, dar şi modalităţi de realizare a continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior. Sunt propuse sugestii de asigurare a continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior.

The article addressed academics as a factor of continuity and interconnection between cycles of higher education. In this sense analyzed different concepts with reference to academia, they are deducted design principles of an academic environment effectively, but also ways of continuity and interconnection between cycles of higher education, are proposed suggestions to ensure continuity and interconnection between cycles of higher education.

Cuvinte-cheie
mediu academic, cicluri de învăţământ superior, licență, masterat, doctorat,

continuitate şi interconexiune, cadrul calificărilor, cadrul ocupaţional