Lecțiile de educație fizică și dinamica anuală a indicilor stării func- ționale a organismului elevilor de 14-15 ani
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
731 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-27 14:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
796.015+611.1+371 (2)
Divertisment. Jocuri. Sport (1700)
Anatomie. Anatomie umană și comparată. (237)
Educație (14269)
SM ISO690:2012
DELIPOVICI, Irina. Lecțiile de educație fizică și dinamica anuală a indicilor stării func- ționale a organismului elevilor de 14-15 ani. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2016, nr. 26(2), pp. 110-115. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 26(2) / 2016 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Lecțiile de educație fizică și dinamica anuală a indicilor stării func- ționale a organismului elevilor de 14-15 ani

CZU: 796.015+611.1+371

Pag. 110-115

Delipovici Irina
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2017


Rezumat

Lecțiile de educație fizică din clasa a IX-a, organizate conform metodei jocului și competiției, contribuie la îmbunătățirea stării funcționale a organismului adolescenților în dinamica anului de învățământ, ceea ce se exprimă prin reducerea FCC în stare de repaos, sporirea duratei de reținere a respirației în faza de inspirație și a capacității vitale a plămânilor, creșterea semnificativă a valorilor indicelui cardiorespirator Skibinski și a rezultatelor testului Tapping.

Cuvinte-cheie
elevi, dinamică anuală, lecţie de educaţie fizică, indici ai stării funcționale a organismului