Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
731 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-27 14:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
796.015+611.1+371 (2) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1700) |
Anatomie. Anatomie umană și comparată. (237) |
Educație (14269) |
SM ISO690:2012 DELIPOVICI, Irina. Lecțiile de educație fizică și dinamica anuală a indicilor stării func- ționale a organismului elevilor de 14-15 ani. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2016, nr. 26(2), pp. 110-115. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 26(2) / 2016 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 796.015+611.1+371 | ||||||
Pag. 110-115 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lecțiile de educație fizică din clasa a IX-a, organizate conform metodei jocului și competiției, contribuie la îmbunătățirea stării funcționale a organismului adolescenților în dinamica anului de învățământ, ceea ce se exprimă prin reducerea FCC în stare de repaos, sporirea duratei de reținere a respirației în faza de inspirație și a capacității vitale a plămânilor, creșterea semnificativă a valorilor indicelui cardiorespirator Skibinski și a rezultatelor testului Tapping. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi, dinamică anuală, lecţie de educaţie fizică, indici ai stării funcționale a organismului |
||||||
|