Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1053 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2019-06-25 11:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1(569.4) (2) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (590) |
SM ISO690:2012 ATAMNI, Kamli. Aspects of special education in the world and in Israel: legislation, implementation and future possibilities. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2013, nr. 2(3), pp. 14-20. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(3) / 2013 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1(569.4) | ||||||
Pag. 14-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Schimbările ce au afectat societatea contemporană au generat efecte şi asupra atitudinii comunităţii faţă de persoanele cu nevoi speciale, mai ales faţă de copiii cu nevoi speciale. In acest context, educaţia specială vine să furnizeze bazele teoretico-practice privind sprijinul necesar copilului cu nevoi speciale, pentru a depăşi dificultăţile cu care se confruntă şi care reprezintă obstacole in procesul adaptării sale sociale. Acest articol reflectă unele aspecte ale educaţiei speciale şi cuprinde diverse viziuni privind incluziunea şi posibilitatea integrării copiilor cu nevoi speciale in invăţămantul public şi in cadrul altor structuri educaţionale disponibile atat in Europa, SUA cat şi in Izrael. |
||||||
Cuvinte-cheie special education, regular school, inclusion, disabilities, integration |
||||||
|