Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
837 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-23 16:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:[82.09+821.135.1.09] (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Critică literară. Studii literare (212) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2085) |
SM ISO690:2012 CIORBA-LAȘCU, Tatiana. Formarea competenţei de comprehensiune şi interpretare a textului. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2013, nr. 1(2), pp. 66-71. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(2) / 2013 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:[82.09+821.135.1.09] | ||||||
Pag. 66-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reflects the hermeneutic approach of the text. There are presented and analyzed some strategies that help the reader create opportunities for organizing, interpreting and transmitting information. It points out some ways of developing students' creative capacities that focus on certain thinking operations as association and comparison. |
||||||
Cuvinte-cheie text, context, reader, syntactic, semantic and pragmatic perspectives, artistic values, literary language values, figures of style, migrating idea etc. |
||||||
|