Formarea competenţei de comprehensiune şi interpretare a textului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
837 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-23 16:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:[82.09+821.135.1.09] (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Critică literară. Studii literare (212)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2085)
SM ISO690:2012
CIORBA-LAȘCU, Tatiana. Formarea competenţei de comprehensiune şi interpretare a textului. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2013, nr. 1(2), pp. 66-71. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(2) / 2013 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Formarea competenţei de comprehensiune şi interpretare a textului
CZU: 37.02:[82.09+821.135.1.09]

Pag. 66-71

Ciorba-Lașcu Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2017


Rezumat

The article reflects the hermeneutic approach of the text. There are presented and analyzed some strategies that help the reader create opportunities for organizing, interpreting and transmitting information. It points out some ways of developing students' creative capacities that focus on certain thinking operations as association and comparison.

Cuvinte-cheie
text, context, reader, syntactic, semantic and pragmatic perspectives, artistic values, literary language values, figures of style, migrating idea etc.