Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
939 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-07 10:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3/.6 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila, BOCANCEA, Viorel. Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2013, nr. 1(2), pp. 40-48. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(2) / 2013 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3/.6 | ||||||
Pag. 40-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competence paradigm of scientific knowledge is based on five fundamental formative components: addressing systemic, constructivism, interactivity, metacognition, authentic assessment. |
||||||
Cuvinte-cheie Competence paradigm of scientific knowledge, addressing systemic, constructivism, authentic assessment, interactivity, metacognition |
||||||
|