Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
939 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-07 10:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3/.6 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila, BOCANCEA, Viorel. Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2013, nr. 1(2), pp. 40-48. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(2) / 2013 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar
CZU: 373.3/.6

Pag. 40-48

Botgros Ion1, Franţuzan Ludmila1, Bocancea Viorel2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2017


Rezumat

Competence paradigm of scientific knowledge is based on five fundamental formative components: addressing systemic, constructivism, interactivity, metacognition, authentic assessment.

Cuvinte-cheie
Competence paradigm of scientific knowledge, addressing systemic, constructivism, authentic assessment, interactivity, metacognition