Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1536 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-12 11:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13:316.77 (1) |
Educație (14016) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (775) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Victoria, MAFTEUŢA, Rodica. Diagnosticarea nivelului competenței de negociere educațională a managerilor instituțiilor preuniversitare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 2(9), pp. 120-127. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||
Numărul 2(9) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||
|
|||||
CZU: 371.13:316.77 | |||||
Pag. 120-127 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Prezentul articol reflectă analiza datelor experimentului de constatare la tema: „Formarea competenței de negociere educațională a mangerilor din învățămîntul preuniversitar”, unde sînt prezentate rezultatele experimentului de constatare. Cercetarea experimentală a fost inițiată deoarece rolul de negociator este unul prioritar în realizarea funcțiilor manageriale, iar competența de negociere reprezintă a fi una dintre competențele care ar permite managerilor educaționali să autogestioneze eficient instituțiile de învățămînt în scopul asigurării vivacității și a bunei funcționări a acestor instituții. |
|||||
Cuvinte-cheie negociere, comunicare, competenţă, manager |
|||||
|