Măsuri de ameliorare şi de prevenire a surmenajului pe parcursul procesului educaţional în clasele primare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1066 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-21 14:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3 (59)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana, CHIVIRIGA, Dana. Măsuri de ameliorare şi de prevenire a surmenajului pe parcursul procesului educaţional în clasele primare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 2(9), pp. 103-110. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(9) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Măsuri de ameliorare şi de prevenire a surmenajului pe parcursul procesului educaţional în clasele primare
CZU: 373.3.015.3

Pag. 103-110

Saranciuc-Gordea Liliana, Chiviriga Dana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2017


Rezumat

Articolul dat, elucidează suportul teoretic al surmenajului şcolar şi detaliază un model practic de măsuri în vedera ameliorării şi prevenirii surmenajului la elevii din clasele primare.

Dans cet article est élucidé le support théorique de l'épuisement scolaire, est analysé un modèle pratique d’intervention visant l’amélioration et la prévention de l'épuisement chez les élèves de l'école primaire.