Formarea reprezentărilor spaţiale la elevii clasei I-îi. Repere teoretice, constatări şi soluţii practice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
710 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-04 19:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.21:51 (4)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
Matematică (1639)
SM ISO690:2012
DUBINEANSCHI, Tatiana. Formarea reprezentărilor spaţiale la elevii clasei I-îi. Repere teoretice, constatări şi soluţii practice. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 2(9), pp. 80-87. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(9) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Formarea reprezentărilor spaţiale la elevii clasei I-îi. Repere teoretice, constatări şi soluţii practice
CZU: 373.21:51

Pag. 80-87

Dubineanschi Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2017


Rezumat

În acest articol sunt sintetizate unele repere teoretice aferente procesului de formare a reprezentărilor spaţiale la elevii clasei I-îi. De asemenea, sunt prezentate unele constatări privind dificultăţile elevilor în procesul orientării în spaţiu şi sunt propuse soluţii practice de depăşire a acestora.

Dans cet article sont résumés quelques repères théoriques se rapportant à la formation des représentations spatiales chez les élèves de la première classe. Aussi sont présentées quelques constatations concernant les difficultés des élèves en train de l'orientation dans l'espace et sont proposées quelques solutionspratiques pour les remédier.