Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
638 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-06-05 02:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
78.01:782.1 (1) |
Muzică (1809) |
Muzică dramatică. Operă (98) |
SM ISO690:2012 АГА, Людмила. О синтетической природе оперного образа. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2015, nr. 3(26), pp. 68-74. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 3(26) / 2015 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 78.01:782.1 | ||||||
Pag. 68-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrul artistului de operă asupra rolului are o natură sintetică și incununează eforturile nu doar ale cantărețului, ci și ale dirijorului, regizorului, scenografului. Autoarea articolului de față studiază diferite aspecte ale acestui proces, bazandu-se pe bogata sa experiență in funcție de solistă a Operei Naționale. Aceste aspecte imbină lucru de sine stătător asupra tehnicii vocale, respirației, articulației, calității sunetului, analiza detaliată a partiturii, dramaturgiei, studierea partidelor altor personaje. |
||||||
Cuvinte-cheie operă, partitură, compozitor, regizor, dirijor, clavir, cântăreţ-actor |
||||||
|