Dezvoltarea personală a cadrului didactic – opinii şi perspective
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1057 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 13:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.135 (28)
Educație (14312)
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Dezvoltarea personală a cadrului didactic – opinii şi perspective. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 3(51), pp. 92-96. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(51) / 2016 / ISSN 1811-5470

Dezvoltarea personală a cadrului didactic – opinii şi perspective
CZU: 371.135

Pag. 92-96

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2016


Rezumat

In articol vom releva multitudinea de opinii generale privind noţiunea dezvoltare personală care poate fi descrisă ca o politică socială, un concept, un proces, o artă, religie, abilitate, „inţelepciune practică”, fidelitate şi incredere in legea proprie ce desemnează ideea de creştere, de devenire, de abilitate, de formare. La fel, vom identifica unele opinii ale cadrelor didactice privind acest concept.

In this article we mentioned the many general views on the concept of personal development which can be described as a social policy, a concept, process, art, religion, ability, practical wisdom, fidelity and trust in own law what designates the idea of growth, of becoming, of abilities and of formation. Also, we identify some opinions of teachers regarding this concept

Cuvinte-cheie
dezvoltare, personal, persoană, dezvoltare personală, factori biologici, factori psihologici,

„evoluţie personală”, factori socioculturali, motivaţia cauzală, decizie moral-conştientă