The influence of leadership communication on school teachers’ job satisfaction
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1584 39
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-22 17:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.135:331.101.3 (1)
Educație (14210)
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (387)
SM ISO690:2012
SANDULEAC, Sergiu, CĂPĂŢÎNĂ, Tatiana. The influence of leadership communication on school teachers’ job satisfaction. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 4(45), pp. 77-89. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 4(45) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

The influence of leadership communication on school teachers’ job satisfaction
CZU: 371.135:331.101.3

Pag. 77-89

Sanduleac Sergiu, Căpăţînă Tatiana
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2016


Rezumat

Education is at the corn stone of our social existence. Daily we are facing the fact that there is a strong correlation between a good leader within a school and the influence he or she spreads on the school teachers in their day by day activity. What does it really mean to be an effective leader, how to improve communication skills, what is actually job satisfaction and how it can be achieved? These are the concepts explored thoroughly within this article.

Educația reprezintă temelia unei societăți. Așa a fost și așa va ramâne pretutindeni, iar în acest context profesorii sunt cei care ne înalță și joacă un rol decisiv în viețile noastre. În ultimul timp se vorbește tot mai mult despre abilitățile managerilor școlari și despre influența acestora asupra gradului de satisfacție în muncă a profesorilor. Astfel de concepte precum tipul de manager, comunicarea eficientă și satisfacția în muncă sunt regăsite în cele ce urmează în acest articol.

Cuvinte-cheie
leadership, effective communication, teacher performance, job satisfaction,

leader’s skills