Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
775 86 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-28 23:11 |
SM ISO690:2012 NEDELEA, Marilena-Oana, NEDELEA, Alexandru-Mircea. Promovarea imaginii şi identităţii instituţiilor publice. In: Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie), 2007, nr. 6, pp. 174-178. ISSN 1857-1468. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie) | |||||||
Numărul 6 / 2007 / ISSN 1857-1468 | |||||||
|
|||||||
Pag. 174-178 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
The future of public administration will have to be redefined in present-day society starting from the improvement of image for the public institution. The open-minded and honest propensity to solving the citizens’ problems is the key with which the public institution marketing unlocks the door of success within the society it belongs to. |
|||||||
|