Promovarea imaginii şi identităţii instituţiilor publice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
775 86
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-28 23:11
SM ISO690:2012
NEDELEA, Marilena-Oana, NEDELEA, Alexandru-Mircea. Promovarea imaginii şi identităţii instituţiilor publice. In: Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie), 2007, nr. 6, pp. 174-178. ISSN 1857-1468.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie)
Numărul 6 / 2007 / ISSN 1857-1468

Promovarea imaginii şi identităţii instituţiilor publice

Pag. 174-178

Nedelea Marilena-Oana, Nedelea Alexandru-Mircea
 
Universitatea „Ştefan cel Mare”, Suceava
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2016


Rezumat

The future of public administration will have to be redefined in present-day society starting from the improvement of image for the public institution. The open-minded and honest propensity to solving the citizens’ problems is the key with which the public institution marketing unlocks the door of success within the society it belongs to.