Importanţa imaginii magazinului in procesul de fundamentare a fidelizarii clientilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
855 67
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 10:13
SM ISO690:2012
GÂRDAN, Daniel-Adrian, GEANGU, Petronela-Iuliana. Importanţa imaginii magazinului in procesul de fundamentare a fidelizarii clientilor. In: Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie), 2007, nr. 6, pp. 162-167. ISSN 1857-1468.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie)
Numărul 6 / 2007 / ISSN 1857-1468

Importanţa imaginii magazinului in procesul de fundamentare a fidelizarii clientilor

Pag. 162-167

Gârdan Daniel-Adrian, Geangu Petronela-Iuliana
 
Universitatea „Spiru Haret”, Bucureşti
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2016


Rezumat

The concept reffering to image in general, represents a complex and current issue in nowadays marketing theory. Particulary, the image of a specific sales location – of a store – presents a series of distinctive characteristics, which materialize all the tangible and intangible elements that defines the store itself. The operationalization of a succes image represents a main task for the clients fidelization stategy substantiation, because, the perception reffering to the ambiance which surround the selling-buying act constitute the fundation of the long term clients loyalty.

Cuvinte-cheie
imagine magazin, motivaţii, fidelizarea clienţilor,

atitudini, notorietate