Managementul distribuţiei serviciilor bancare în România
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
836 60
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 02:11
SM ISO690:2012
ŞTAHOVSCHI, Ada, BUTULESCU, Valeriu. Managementul distribuţiei serviciilor bancare în România. In: Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie), 2007, nr. 6, pp. 69-80. ISSN 1857-1468.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie)
Numărul 6 / 2007 / ISSN 1857-1468

Managementul distribuţiei serviciilor bancare în România

Pag. 69-80

Ştahovschi Ada, Butulescu Valeriu
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2016


Rezumat

The specific nature of the banking services influences determines the distribution strategy. The decisions of the bank which are related to the place of service and the work hours available for clients must be based on the client s needs and expectations. Nowadays, many banks, as providers of financial and banking services, extend their activity in the investments area and activate as an intermediate, distributing the services of investment companies that don’t have their own channels of distribution. Besides that banks also started providing insurance services in cooperation with different insurance companies.